دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش طلایه داران هدایت در مشهد

حوزه/ در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران هدایت ویژه مبلغان خواهر و برادر با موضوع فعالیت تبلیغی در ماه رمضان جمعه ۱۸ اسفندماه، در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی همتی فر، معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون همایش طلایه داران هدایت گفت: در این همایش بیش از ۳۰۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر مشهدی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این همایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین دارینی احکام ماه مبارک رمضان را بیان خواهد کرد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی زاده رئیس دارالقرآن کشور پیرامون طرح قرآنی مستورا و تبیین راهبردها و محتوای تبلیغی ماه رمضان سخنرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: شروع فعالیت مبلغان در چند سطح انجام می‌شود؛ برخی از مبلغان حوزوی با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح شهر و روستاهای مشهد ازجمله رضوی، رحمت‌آباد اعزام می‌شوند و بخشی نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی خود را آغاز خواهند کرد و بانوان مبلغ نیز در جلسات بانوان، جلسات قرآنی به مسائل احکام و محتوای تبلیغی این ماه می‌پردازند.

حجت‌الاسلام همتی فر خاطرنشان کرد: همایش طلایه‌داران هدایت ویژه مبلغان خواهر و برادر با همکاری نهادهای حوزوی خراسان رضوی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حوزه علمیه خراسان و ... جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha