یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: مسئولان در سطح کلان و استانی به مسائل و مشکلات کتابداران و کتابخانه‌های عمومی رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در بازدید از کتابخانه عمومی مدام دیری با تبریک بیستمین سال تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی و تقدیر از زحمات مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران، اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز بسیار مهم و تأثیرگذار فرهنگی است.

امام جمعه دیر افزود: این فضاهایی که محل رشد، بالندگی، معرفت‌افزایی، بصیرت‌افزایی، ارتقاء سطح سواد و معلومات جامعه است، باید در حدی باشد که برای کسانی که اهل کتاب‌خوانی هستند، جذابیت داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم با کمک همه مسئولان و خیرین شاهد بیشترین بها و دید مثبت به این مراکز فرهنگی چه از جهت اینکه کتاب‌های مفید و تأثیرگذار در دسترس مردم و نسل جوان قرار گیرد و چه از نظر فضای مطالعه باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه کتابداران مانند کتاب مظلوم هستند و صدایشان به جایی نمی‌رسد، تاکید کرد: رویکرد مسئولان در سطح کلان و استانی نسبت به کسانی که در نهاد کتابخانه‌ها تأثیرگذار و تلاش‌گر هستند بهتر شود و این عزیزان در جایگاه خودشان قرار گیرند.

امام جمعه دیر ابراز کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم به سهم خود این نقش را ایفا کنیم و در راستای حمایت از این نهاد تأثیرگذار فرهنگی قدمی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha