یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتابخانه

حوزه/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از اجرای طرح عضویت رایگان و کتابخانه‌گردی در استان، به‌مناسبت بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان قم، مهدی توکلیان از اجرای طرح عضویت رایگان و کتابخانه‌گردی به‌مناسبت بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: این طرح در روز ۱۵ اسفندماه جاری در کتابخانه مرکزی قم برگزار می‌شود و از همه مردم و شهروندان قمی دعوت می‌شود تا در این طرح شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم افزود: همچنین در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه جاری امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قم فراهم شده است که علاقه‌مندان می‌توانند همچون گذشته با دریافت کد تخفیف عضویت رایگان از سامانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس samanpl.ir و تکمیل ثبت‌نام تا ۲۸ اسفندماه از این امکان استفاده کنند.

توکلیان یادآور شد: اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره نیز پایان‌بخش ویژه‌برنامه‌های بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان قم خواهد بود که جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha