دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد گفت:امنیت و پیشرفت روز افزون کشور مرهون خون مطهر شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر،امام جمعه موقت خرم آباد،امروز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با قدردانی از حضور حماسی مردم و زحمات عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات بیان داشت:حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در انتخابات دشمنان را ناامید و ناکام و دوستداران اسلام، نظام، امام و رهبری را خوشحال کرد،افزود:مردم با حضور حماسی خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ این نظام به ثبت رساندند.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه منتخبان مردم باید با تمام توان در راستای احقاق مطالبات مردم تلاش کنند،خاطر نشان کرد:منتخبان باید برای توسعه روز افزون استان ها و شهرستان ها همت جهادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام شمسی فر با تأکید بر لزوم نظارت بر اجرای قانون از سوی منتخبان، گفت: امیدواریم در انجام وظایف موفق باشند که بعد از چهار سال سربلند در پیشگاه خداوند و ملت باشند.

وی با اشاره به هفته درختکاری نیز اظهار داشت:کاشت و صیانت از منابع طبیعی و فضای سبز از تاکیدات دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع)است که مردم باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید گفت: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا و جانبازان هستیم، مسؤولان قدر این فرصت را بدانند و در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و جانبازان تمام تلاش خود را به کار بگیرند چرا آرامش و امنیت روز افزون کشور مرهون خون مطهر شهدا است‌.

حجت الاسلام شمسی فر در پایان با اشاره به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خاطر نشان کرد:انتظار می رود مردم و مسافران با حفظ حرمت و جایگاه ماه مبارک رمضان به برنامه های نوروز خود نیز بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha