دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار الهی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان از مشارکت بیش از ۸ هزار نفر از عوامل انتظامی استان در برگزاری انتخابات لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان، ظهر امروز در مراسم تجلیل از عوامل تأمین امنیت انتخابات لرستان که در سالن بصیرت ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: بخش مهمی از احساس امنیت حاصل زحمات رسانه‌هایی است که رابط بین جامعه و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی برای حفظ امنیت مردم و دستاوردهای انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و جان خود را برای خدمت به مردم در طبق اخلاص خواهند گذاشت، افزود: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و هزاران جانباز را در این راه تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان، با اشاره به مشارکت بیش از ۸ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات در لرستان، خاطرنشان کرد: برخی از صندوق‌های پلدختر در ساعت پایانی انتخابات در حال شمارش بود که افرادی قصد داشتند تشنج ایجاد کنند اما با مدیریت خوب، انتخابات در فضایی سالم برگزار شد.

سردار الهی، با بیان اینکه تعدادی از طرفداران یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در یکی از شعب پلدختر قصد داشتند صندوق آرا را شکسته و آرا را باطل کنند، اظهار کرد: ستوان‌ یکم صحبت‌الله نصیری به‌ دلیل این وضعیت صندوق آرا را به‌ همراه خود به طبقه بالای ساختمان می‌برد و معترضان با دیدن این صحنه اقدام به آتش‌ زدن خودروی او می‌کنند.

وی گفت: مامور منضبط و خدمتگزار پلدختری از مال و خودروی خود برای حفظ آرای مردم بدون هیچ چشمداشتی گذشت و امروز یک درجه تشویقی و یک خودرو به او اهدا شد.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: شور و هیجان بالایی بین طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس در کوهدشت وجود داشت، اما تعامل خوبی نیز با کارکنان انتظامی در این شهرستان برقرار بود.

سردار الهی در پایان با اشاره به فوت سرهنگ عبدالرحمن حقیقی‌مقدم، فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان، یادآور شد: محور نورآباد به الشتر به‌علت بارندگی مسدود و تصادفی زنجیره‌ای در این محور رخ داده بود که سرهنگ حقیقی‌ مقدم جان خود را برای حفظ جان مسافران فدا کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha