یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: دیگر زمان رقابت تمام شد و باید دوستی‌ها، صمیمیت و برادری‌ها باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان استمرار یابد و اخوت و برادری بین تمام آحاد جامعه اعم از روستایی و شهری حاکم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بناب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان بناب در انتخابات، اظهار داشت: دیگر زمان رقابت تمام شد و باید دوستی‌ها، صمیمیت و برادری‌ها باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان استمرار یابد و اخوت و برادری بین تمام آحاد جامعه اعم از روستایی و شهری حاکم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب از عوامل دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از اعضای شورای تامین، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجیان سلحشور که در راستای تامین امنیت انتخابات تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بناب گفت: با وجود تبلیغات مسموم و بمباران تبلیغاتی دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای ولی مردم با حضور حداکثری در انتخابات۱۱ اسفند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و با مشارکت بالای ۶۳ درصدی افزایش بالای ۱۸درصدی مشارکت نسبت به دوره یازدهم مجلس را شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین باقری‌ با تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: از مسئولان و مدیران شهرستان می‌خواهیم با نظارت بر نانوایی‌ها و غذاخوری‌ها، حریم و حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و اجازه ندهند به حریم و حرمت‌ها آسیبی وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: نحوه فعالیت نانوایی‌ها و غذاخوری‌های کشیک باید طوری باشد که به دین خدا لطمه‌ای نرسد و همچنین به ظاهر شهر نیز بی‌حرمتی نگردد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha