یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غ

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه باید به فکر حل مشکلات کلان منطقه کاشان باشیم، گفت: کارهای بزرگی که در کاشان قرار است انجام شود و خدمت رئیس جمهور و معاون اول عرض کرده‌ایم را کمک شود تا به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر، ضمن قدردانی از حضورشور مردم در انتخابات، اظهار داشت :از تشویق کنندگان و کسانی که با ساختن کلیپ، سخنرانی و پیامک زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کردند، قدردانی می‌نماییم.

امام جمعه کاشان با اشاره به حوادث غزه، با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند حوادث غزه قوت ایمان اسلامی را نشان داد، گفت: مردم غزه در این ۱۵۰ روز علیرغم محاصره و بمباران و قطعی آب و برق و دارو، تسلیم دشمن نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه به خاطر ایمان اسلامی هیچ کلیپی علیه جریان مقاومت ساخته نشده است، گفت: تمدن غرب با ظاهری اتوکشیده باطن خودش را مانند سگ هار و گرگ خونخواردر جریان غزه نشان داد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری تمدن غرب نه لیبراب و نه دموکرات هستند و با بی رحمی با کشتن زن، کودک، درمانگاه‌ها و بیمارستان را تخریب می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت محمد هلال بن علی(ع) اظهار کرد: از مردم شهید پرور آران وبیدگل به خاطر برگزاری یک دهه جلسه به مناسبت ولادت این امام زاده قدردانی می‌نماییم.

وی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله امامی کاشانی، گفت: مرحوم آیت الله امامی کاشانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی و آیت الله جنتی مورد بغض شبکه‌های معاند بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به هفته درخت کاری، اظهار کرد: ۸۳ درصد انفال امام زمان در دست منابع طبیعی و جهاد کشاورزی است که باید از آنها به خوبی مراقبت و محافظت شود.

امام جمعه کاشان به تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بعد از انتخابات کام مردم را تلخ نکنید اشاره کرد و یادآور شد: به بزرگان کاشان توصیه می‌کنم از فردی که به عنوان منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی آورده برای خدمت به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حمایت کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه باید به فکر حل مشکلات کلان منطقه کاشان باشیم، تصریح کرد: کارهای بزرگی که در کاشان قرار است انجام شود و خدمت رئیس جمهور و معاون اول عرض کرده‌ایم را کمک شود تا به سرانجام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه آبروی مومن نزد خدای متعال عزیز است، خاطرنشان کرد: مطلبی را که یقین ندارید را نباید منتشر کنید، کسی حق ندارد غیر از مرجع رسیدگی کننده مطلبی را در فضای مجازی منتشر کند، لذا از شب اول قبر و سوال و جواب قیامت بترسیم .

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha