یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نکوداشت روز بوشهر

حوزه/ نیک روش گفت: شهرداری با ابتدایی‌ترین مسائل مردم سر و کار دارد، بنابراین تمام تلاشمان بر این است که خدمات شهرداری موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود و این اصل برای ما مهم بوده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به مردم بوشهر که لایق بهترین‌ها هستند ارائه بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین اختتامیه روز بوشهر شب گذشته با حضور پرشور مردم، خانواده‌های شهدا و مسئولین استانی در سالن لیان شهر بوشهر برگزار شد.

وحید نیک روش رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در این آیین اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بوشهر در سطح شهر بوشهر برای مردم برگزار شد که امیدواریم موجب رضایتمندی در سطح جامعه را فراهم کرده باشد.

نیک روش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: نگاه ما در شورای اسلامی شهر جبران کمبودها در شهر بوشهر است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم اقداماتی که مثمر باشد و باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم می‌شود را برای مردم شریف بوشهر ارائه دهیم.

نیک روش اضافه کرد: شهرداری با ابتدایی‌ترین مسائل مردم سر و کار دارد، بنابراین تمام تلاشمان بر این است که خدمات شهرداری موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود و این اصل برای ما مهم بوده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به مردم بوشهر که لایق بهترین‌ها هستند ارائه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب موجب رضایتمندی مردم می‌شود و خادمان شما در شورا و شهرداری مطمئناً به دنبال رضایتمندی مردم هستند، در این راه نیز تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: افرادی که انتخاب شده‌اند موجب اعتلای نام بوشهر و بوشهری نه تنها در کشور بلکه در دنیا شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha