دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای و دروغین خود سعی کردند انتخابات را با مشارکت پایین نشان دهند، گفت: خواب‌های دشمن برای تحقق این توطئه ناکام ماند و مردم ایران اسلامی در این حماسه ملی پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان ظهر امروز در همایش تجلیل از عوامل تأمین انتخابات استان لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات رویدادی بزرگ بود که توسط ملت ایران رقم خورد، اظهار داشت: مردم استان لرستان با مشارکت بالا در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی به ثبت رساندند.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخابات دو وجه داشت، یکی وظیفه تمدنی و دیگری جهاد محسوب می‌شد چرا که دشمنان مملکت هر چه در توان داشتند برای این رویداد بزرگ و تضعیف این حماسه ملی انجام دادند، اما به لطف الهی و بصیرت و حضور آگاهانه مردم توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان راه به جایی نبرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای و دروغین خود سعی کردند انتخابات را با مشارکت پایین نشان دهند، اظهار کرد: خواب‌های دشمن برای تحقق این توطئه ناکام ماند و مردم ایران اسلامی در این حماسه ملی پیروز شدند.

استاندار لرستان با قدردانی از دست اندرکاران انتخابات، ابراز کرد: بیش از ۷۲۰ هزار لرستانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کردند و قریب به ۳۰ هزار نفر در برگزاری، اجرا و نظارت انتخابات زحمت کشیدند.

زیویار با بیان اینکه در جنگ ترکیبی، رسانه‌ای و چند وجهی دشمن، با ابتکار جدید صدا و سیما از جمله مناظرات و تلاش اصحاب رسانه، توطئه دشمنان ناکام ماند، گفت: نیاز است برگزاری انتخابات ایران اسلامی در قالب مستندهای حماسی ساخته شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای انتخابات امن و سالم در کنار سایر نیروهای مدافع امنیت وطن، جانانه تلاش کرد، خاطرنشان کرد: همه در کنار هم اجازه نخواهیم داد گزندی به امنیت استان وارد شود.

زیویار با اشاره به برخی اتفافات در پلدختر، بیان کرد: با تدابیر به موقع و هوشمندانه، اتفاق و ناآرامی در استان در ایام انتخابات به وجود نیامد و انتخابات به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه باید خداوند را شاکر باشیم که در سایه نظام‌ جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید قدردان زحمات همه نیروهای خدوم و خدمتگزار باشیم.

استاندار لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره سرهنگ شهید عبدالرحمان حقیقی مقدم فرمانده پاسگاه پلیس راه سلسله دلفان که در ۹ اسفند در روزهای برف و کولاک در حین ماموریت در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و به شهادت رسید، گفت: باید قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.

زیویار با قدردانی از سردار الهی و همه پرسنل نیروی انتظامی استان، یادآور شد: همه پرسنل انتظامی و نظامی با تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی مستمر به مردم ایران اسلامی در صحنه هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

در پایان این مراسم از عوامل تأمین امنیت انتخابات لرستان و همچنین خانواده شهید سرهنگ عبدالرحمان حقیقی فرمانده پاسگاه پلیس راه سلسله و دلفان تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha