شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقدیر از اوقاف زنجان

حوزه/ بخاطر تلاش مجدانه در برگزاری سی امین اجلاسیه سراسری نماز از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، در مراسمی محسن افشارچی استاندار زنجان و حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، با اهدای لوح تقدیر به حجت‌ الاسلام والمسلمین مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از اقدامات ارزنده اوقاف در برگزاری سی امین اجلاسیه سراسری نماز تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس این گزارش: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ضمن عضویت در ستاد پشتیبانی و برگزاری اجلاس و حمایت مالی از برگزاری آن، برنامه های جنبی متعددی را در ذیل این اجلاس از جمله برگزاری دوره آموزشی برای امامان جماعت و روحانیون استان انجام داد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: توفیق خدمتگزاری به نماز نور چشم پیامبر اکرم (ص) بالاترین هدیه الهی است. پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید بزرگترین پس انداز و عنایت و لطفی است که در سایه نماز دریافت می کنید بهترین بیمه هاست.بدین وسیله از اهتمام و تلاش مجدانه جنابعالی در برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه از باب من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

قابل ذکر است که، دی ماه نیز رئیس جمهور از سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز در سی امین اجلاسیه سراسری نماز تقدیر کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha