شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1143135
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
ثبت نام مدرسه هدی

حوزه / مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی اعلام کرد: پیش‌ثبت‌نام مدارس هدی به صورت الکترونیک و از طریق سامانه انجام می‌شود.

علیرضا کبیری، مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام مجتمع آموزشی تربیتی هدی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، عنوان کرد: فرایند پیش ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی و دبیرستان غیردولتی دوره دوم هدی (رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی) از روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و پیش ثبت نام در پیش دبستان هدی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی افزود: مهلت پیش ثبت نام دوره‌های پیش دبستان و دبیرستان غیردولتی دوره‌ی دوم هدی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای دبیرستان علوم و معارف اسلامی تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ می باشد.

وی با اشاره به پیش ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی، گفت: دانش آموزان دختر متولدین نیمه دوم ۱۳۸۷ و نیمه اول ۱۳۸۸ می‌توانند در این دبیرستان ثبت نام نمایند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون علمی ورود به دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی روز شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ است.

کبیری تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام مدارس هدی به صورت الکترونیک و از طریق نشانی http://www.hodaschools.ir و ورود به سامانه پیش‌ثبت‌نام انجام می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: این مجتمع با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز، قرآن‌آموز و زبان‌آموز در قم و شهرستان‌های کرمان، بوانات، کهنوج و رفسنجان با مدیریت مستقل و حضور کارشناسان قرآنی، آموزشی، پرورشی، فناوری، مالی و نزدیک به ۴۰۰ نفر از کارکنان همکار در تدریس و امور اجرایی آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha