یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرزند آوری

حوزه/ رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده، اداره کل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی نگاه روانشناسی اسلامی به جمعیت و فرزندآوری ویژه طلاب، اساتید و مشاورین در مدارس علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم میرجعفری، در گفت‌وگویی خبری با بیان اینکه یکی از اهداف کاری معاونت فرهنگی تبلیغی" فرهنگ سازی جمعیت و فرزندآوری" ذیل راهبرد ارتقای شاخصهای فرهنگسازی جمعیت و فرزند آوری طلاب و اساتید است، عنوان کرد: حوزه های علمیه خواهران در این عرصه حساس به ضرورت فرزندآوری، واقف بوده و در زمینه آگاه سازی نسل جوان برای فرهنگسازی متناسب در این زمینه، برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از این رو معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، برخی محتوای مفید را در قالب دوره "نگاه روانشناسی اسلامی به جمعیت و فرزند آوری" در سامانه سیما/ معاونت فرهنگی/ فرهنگسازی جمعیت و فرزندآوری بارگذاری کرده است.

رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده، اداره کل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: طلاب، مشاوران و علاقمندان می‌توانند این دوره را از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در سامانه سیما ملاحظه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha