شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
image.png

حوزه/ نماینده جامعة المصطفی در استان های مازندران و گلستان طی نشستی با خانواده های طلاب، گفت: خانواده، بسترساز تربیت معنوی و الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، نماینده جامعة المصطفی در استان های مازندران و گلستان در نشست صمیمانه با خانواده های طلاب، با اشاره به اهمیت خانواده در مکتب تربیتی اسلام عنوان کرد: نهاد خانواده آنچنان از اهمیت بالا برخوردار است که محیط سالم یا ناسالم خانواده تأثیر بسیار عمیقی در پرورش فضائل اخلاقی، یا رشد رذائل دارد؛ لذا وقتی انسان از تشکیل خانواده و زندگی اجتماعی که در نهاد و فطرت او است فاصله بگیرد در واقع از قوانین آفرینش منحرف و مفاسد زیادی به بار می آورد.

وی افزود: خانواده از منظر اسلام، بسترساز تربیت معنوی و الهی است و نقش تعیین کننده در این زمینه را مادران بر عهده دارند.

استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه در ادامه یادآور شد: مهارت افزایی و آموزش های کاربردی برای همسران طلاب ارجمند بایستی در اولویت های کاری اداره امور طلاب و خانواده قرار گیرد.

در ابتدای این نشست، حسن شریعتی، رئیس اداره امور طلاب و خانواده های نمایندگی گلستان به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت ها اداره متبوع در حوزه امور خانواده ها پرداخت.

در حاشیه این نشست، شرکت کنندگان از نمایشگاه محصولات غذایی تولید شده توسط طلاب خواهر و خانواده های طلاب معیل بازدید کردند.

خانواده، بسترساز تربیت معنوی و الهی است

خانواده، بسترساز تربیت معنوی و الهی است

خانواده، بسترساز تربیت معنوی و الهی است

خانواده، بسترساز تربیت معنوی و الهی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha