دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
توانمندسازی ایمانی

حوزه/ مسئول غرفه مشاوره حوزه علمیه خراسان ضمن دعوت جهت حضور در نمایشگاه قرآن، گفت: نمایشگاه قرآن فرصت ارزشمندی است تا خانواده ها از فضای معنوی، علمی و آموزشی نمایشگاه در تقویت بنیه ایمانی استفاده کنند.

حجت الاسلام علی عباس زاده، مسئول غرفه مشاوره مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت، گفت: در این غرفه به مشاوره خانواده می پردازیم و در خدمت خانواده هایی هستیم که راجع به مسائل حوزه خانواده نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند.

وی با بیان این که هدفمان، شناسایی مسائل و موضوعاتی است که با قشر خانواده درگیر است، تصریح کرد: در این راستا تلاش داریم تا ضمن شناسایی مشکلات و چالش های موجود در خانواده، مراجعان را به مراکز مشاوره این ارجاع نمائیم تا آنان بتوانند از خدمات راهنمایی و مشاوره که در مراکز مشاوره حوزه ارائه می شود، استفاده نمایند.

مسئول غرفه مشاوره مرکز مشاوره حوزه یکی از مهمترین موضوعات در حوزه خانواده را رابطه والدین و فرزندان دانست و خاطرنشان کرد: به حسب شرایط زندگی خانواده ها با یکی از چالش های مهمی که روبرو هستند، موضوع رابطه والدین و فرزندان بوده و در این راستا سبک های مهارت های فرزند پروری و روابط زوجین را در مشاوره ها مطرح می کنیم.

حجت الاسلام عباس زاده ضمن دعوت از خانواده ها جهت حضور در نمایشگاه قرآن، بیان کرد: نمایشگاه قرآن فرصت ارزشمندی است تا خانواده ها از غرفه هایی که برای نوجوانان در نظر گرفته شده است بهره برده و در کنار آن نیز بتوانند از فضای معنوی، علمی و آموزشی نمایشگاه در راستای تقویت بنیه ایمانی بهترین استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha