دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کسب و کار و رزق حلال

حوزه/ مسئول غرفه مشاوره کسب و کار و رزق حلال در نمایشگاه قرآن و عترت، ضمن تبیین اهمیت آشنایی با مبانی کسب و کار برای روحانیون، از آنان خواست با این اصول آشنا شوند و از این طریق، به جامعه خدمت کنند.

حجت الاسلام جواد آذرپیوند، مسئول غرفه مشاوره کسب و کار و رزق حلال، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس به تبیین اهمیت کسب رزق حلال در اسلام پرداخت و گفت: رزق حلال یکی از مبانی اسلامی است که می بایست بدان پایبند باشیم.

وی با بیان این که اصل و اساس و پایه هر خانواده بر موضوع اقتصاد آن استوار است، به روایتی از امیرمؤمنان، حضرت علی(ع) اشاره کرد که می فرمایند «در هر خانه ای اگر فقر بیاید، از در دیگر دین و ایمان خارج خواهد شد» و تصریح کرد: در زمینه موضوعات طلبگی و کسب و کارهای طلبگی، باید با اصول کسب و کار در اسلام آشنا بود.

مسئول غرفه مشاوره کسب و کار و رزق حلال با بیان این که اگر افرادی با اصول و مبنا در موضوع کسب و کار و رزق حلال آشنا نباشد، شاید آن میزان که انتظار می رود توفیق حاصل نشود، خاطرنشان کرد: به سبب همین دغدغه، مقام معظم رهبری طی چندین سال اخیر، بحث اقتصاد مقاومتی را شعار سال قرار دادند.

حجت الاسلام آذرپیوند ضمن تبیین اهمیت آشنایی با مبانی کسب و کار برای قشر طلبه و روحانی، از آنان خواست با این مبانی آشنا شوند و از این طریق، به جامعه خدمت کنند و قدمی بردارند و گفت: بدون تردید کسب و کار و رزق حلال در تربیت فرزندان سالم و صالح نیز اثرات ویژه ای به دنبال دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha