دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ملک احمدی

حوزه/ مسئول غرفه مشاوره اعتقادی نمایشگاه قرآنی مشهد مقدس گفت: موضوعات اعتقادی برای نسل نوجوان و جوان بایستی بیش از پیش تبیین شود و از هر فرصت از جمله نمایشگاه برای تبلیغ مسائل دینی و اسلامی باید استفاده کرد.

حجت الاسلام اصغر ملک احمدی، مسئول غرفه مشاوره اعتقادی نمایشگاه قرآنی مشهد مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت، گفت: در این غرفه متعلق به حوزه علمیه خراسان، پاسخگویی به مسائل اعتقادی را انجام می دهیم که استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

وی با بیان این که مشکل امروز جامعه و یکی از چالش های پیش رو، مسئله عدم دانایی نسبت به مسائل اعتقادی است، تصریح کرد: متاسفانه بر این مسئله تلاش های صورت پذیرفته، کمرنگ بوده و موضوعات اعتقادی برای نسل نوجوان و جوان می بایست بیش از پیش تبیین شود و از هر فرصت برای تبلیغ و تبیین مسائل دینی و اسلامی استفاده کرد.

مسئول غرفه مشاوره اعتقادی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس، نمایشگاه قرآن را فرصت خوبی در راستای تبلیغ موضوعات اعتقادی به فراخور شرایط دانست و ابراز کرد: غرفه ای در این دوره از نمایشگاه برای پاسخگویی به مسائل و شبهات اعتقادی ایجاد شده است تا بتوان با پاسخگویی قدمی را در راه اصلاح جامعه و هدایت مردم برداشت.

حجت الاسلام ملک احمدی، فضای نمایشگاه قرآن و عترت را مورد اقبال مردم عنوان و خاطرنشان کرد: سنخیت و تناسب آثار ارائه شده و فضای نمایشگاهی و همچنین عرضه کتب فاخر قرآنی از ویژگی های مهم نمایشگاه است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha