دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقات قرآن مبین

حوزه/ مسئول غرفه مسابقات قرآن مبین معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از برگزاری مسابقات قرآنی برای کودکان و نوجوانان با هدف انس هرچه بیشتر آنان با مفاهیم و مضامین قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام محمد سربیشگی، مسئول غرفه مسابقات قرآن مبین معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به فعالیت های این غرفه اشاره و ابراز کرد: مسابقاتی که در این غرفه برگزار می شود، مسابقات قرآنی برای مقطع کودکان و نوجوان است.

وی با بیان این که هدف ما این است تا کودکان با سوره های کوچک قرآن آشنا شوند، تصریح کرد: سوالات مسابقه را در برگه ای آماده کردیم که خود دانش آموز مراجعه به قرآن کند و پاسخ ها را بیابد و هدف این است تا دانش آموزان با قرآن انس پیدا کند و بتوانند از دوران کودکی خود مانوس با قرآن کریم باشند.

مسئول غرفه مسابقات قرآن مبین معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان عمده برنامه های غرفه را مربوط به کودکان و نوجوانان دانست و خاطر نشان کرد: برای نوجوانان بحث تفسیر سوره های قرآن و طرح نکات اخلاقی و تربیتی مطرح است، نوجوان اگر آشنای با قرآن شود در سرنوشت زندگی آنان تاثیرات بسزایی دارد.

حجت الاسلام سربیشگی از خانواده ها خواست تا ضمن حضور در فضای هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس، فعالیت های قرآنی را مشاهده و با محیط مسابقات و فعالیت های قرآنی آشنا شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha