دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دومین همایش فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران_امیر خوراکیان

حوزه/ معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه های قرآن و عترت را ظرفیت مهمی در راستای آشنائی عموم علاقه مندان با دستاوردهای علمی دانست و گفت:: پژوهشگران در این دسته از نمایشگاه ها بهتر می توانند از خلا ها مطلع شوند.

امیر خوراکیان،در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: قرآن کتاب هدایت و نقشه سعادت بشریت است و هر چه از ظرفیت های مختلف فکری، فرهنگی و هنری برای ترویج بهتر قران استفاده شود، زمینه آشنایی بهتر و بیشتر آحاد مردم با آن فراهم می گردد.

وی با بیان این که نمایشگاه قرآن ظرفیت مغتنمی است که از آخرین اتفاقات و دستاوردهایی که در این حوزه وجود دارد، همگان مطلع شوند، تصریح کرد: حوزه های علمیه به مفهومی که کانون اصلی تفکر دینی هستند، می بایست حضورشان در نمایشگاه قرآن نه تنها ارائه کننده تولیدات، خدمات و پژوهش های دینی، بلکه جهت دهنده باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه های قرآن و عترت را ظرفیت مهمی در راستای آشنائی عموم علاقه مندان با دستاوردهای عرصه فرهنگی، هنری، نرم افزاری و پژوهشی دانست و ابراز کرد: پژوهشگران در این دسته از نمایشگاه ها بهتر می توانند از خلا ها مطلع شوند و تولیدات و محصولات علمی را به سوی نیازمندی ها جهت دهی نمایند.

خوراکیان با بیان این که نمایشگاه را فقط با تولیدات و محصولات آن ارزیابی نمی کنیم بلکه نمایشگاه ظرفیتی برای تعاملات و ارتباطات محسوب می شود، خاطر نشان کرد: در همین راستا امسال ظرفیت های خوب حوزوی حضور دارند و مجموعه های علمی که کارهای فاخری ارائه دادند نیز پای کار آمدند؛ بنابراین این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا افراد دیگری که در همه عرصه ها فعال می باشند به آنان مراجعه کنند و فکر اصیل اسلامی و معارف اهل بیت را توسعه و ترویج دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha