دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل نژاد، مرکز مشاوره حوزه خراسان

حوزه/ مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان گفت: انجام رسالت و وظائف مرکز مشاوره این حوزه، منحصر و متمرکز در مرکز مشاوره نیست و در نمایشگاه ها نیز برنامه ها با اساتید متخصص مرکز مشاوره دنبال می شود.

حجت الاسلام مهدی اسماعیل نژاد، مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: یکی از اهداف مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، که در رسالت های مرکز نیز هست، خدمت رسانی هرچه بیشتر در حوزه های خانواده، فرزند و روحی و روانی می باشد.

وی با بیان این که البته انجام رسالت و وظائف، منحصر و متمرکز در مرکز مشاوره نیست و در نمایشگاه ها نیز برنامه ها با اساتید متخصص مرکز مشاوره دنبال می شود، تصریح کرد: این برنامه ها سبب می شود مرکز مشاوره بتواند در دید عموم خود را نشان بدهد و دیده شود و آن ارجاع به مرکز مشاوره در زمینه نیاز خانواده ها بیشتر دیده شود.

مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به استقبال قابل توجه مردم از این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: فعالیت های مرکز مشاوره منحصر به خانواده و فرزند نیست بلکه در کلیه مباحث بالین، استرس، اضطراب، وسواس، تحصیلی، حقوقی، ازدواج، پیش از ازدواج و پس از ازدواج، در دوران عقد و زندگی و ... نیز برنامه و استاد متخصص وجود دارد.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد با بیان این که از مخاطبان درخواست می کنیم مرکز مشاوره را محل اسرار خود بدانند و اعتماد نمایند، ابراز کرد: مرکز مشاوره در مدارس علمیه نیز حضور دارد و امیدواریم کسانی که به هر عنوان نیاز به مشاوره دارند، به مراکز ما مراجعه کنند و یا می توانند برادران با شماره تلفن ۳۲۸۶۰۵ و خواهران با شماره ۳۲۸۶۱۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha