شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه مشترک

حوزه/ معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت، به‌ صورت هدفمند موجب تقویت روحیه نیروهای بسیج می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیران اردویی حوزه‌ها و جمعی از اعضای کمیته خادم الشهداء ناحیه بسیج امام حسین(ع) و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های فعال و موفق در عرصه اردویی در نشستی مشترک پیرامون برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت به صورت هدفمند رایزنی کردند.

حجت الاسلام ستارزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، مطالبی را در خصوص تقوا بیان کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوب برای تمرین و نهادینه نمودن تقوا در تمام شئونات زندگی شخصی و کاری است.

در ادامه، سرهنگ پاسدار کدخدایی معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه امام حسین(ع) ضمن خیر مقدم گویی به حضار و تشکر از حضور و زحمات دست اندرکاران اردویی، به تشریح اقدامات این معاونت در سال ۱۴۰۲ همزمان با پخش کلیپ گزارشی پرداخت.

وی توفیقات بدست آمده در این معاونت را مرهون زحمات و همکاری خوب فرماندهان و مدیران اردویی حوزه ها و کمیته خادم الشهداء ناحیه دانست و افزود: حرکت جدی و هدفمندی که امسال در جهت شبکه سازی اردویی آغاز شده بایستی تا ترمیم و تکمیل این شبکه در تمام پایگاه های این ناحیه پیش برود.

سپس سرهنگ پاسدار قهرمانپور جانشین ناحیه امام حسین(ع) از زحمات تمام ارکان اجرایی اردویی ناحیه در سطوح مختلف، به ویژه از معاونت اردویی ناحیه به جهت دغدغه مندی، پیگیری و برگزاری اردوهای تعالی بخش، شبکه سازی، سرکشی مستمر از حوزه ها و پایگاه ها و آموزش مدیران اردویی در طول سال تشکر و قدردانی نموده و بر نقش اردو در جذب آحاد مردم به بسیج تأکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به مأموریت های پی در پی که در طول سال به حوزه ها و پایگاه های مقاومت ابلاغ می شود، انتظار می رود از طرف مرکز اردویی استان، امتیازات و تسهیلات ویژه ای برای اردوهای آنها در نظر گرفته شود و ظرفیت های دستگاه هایی مثل استانداری پای کار آورده شود.

در پایان این جلسه، از زحمات بسیجیان فعال و مؤثر در برگزاری اردوهای اثربخش، از جمله: مدیران اردویی حوزه ها، مسئول و ارکان اصلی کمیته خادم الشهدای ناحیه و فرماندهان پایگاه های اعزام کننده کاروان های عزیمتی به اردوهای راهیان نور جنوب، با تقدیم هدایای نقدی، کتاب ارزشمند "معنویت در گردشگری" و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha