دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار باقری

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت:اردوهای راهیان نور ظرفیتی عظیم برای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان، ظهر امروز در نخستین جشنواره سروهای بلند و پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، افزود: همه باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم و تلاش کنیم سیره شهدا در جامعه ترویج یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور ظرفیتی عظیم برای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است،اظهار داشت: امروز محل دفن شهدا به امامزاده تبدیل شده ‌است، شهدای گمنام مرجع و ملجاء جوانان ما هستند و مردم برای حل گرفتاری های خود به شهدا توسل می‌کنند.

سردار باقری با بیان اینکه امروز باید از ظرفیت معنوی و معارفی راهیان‌نور برای مقابله با جنگ عظیم شناختی دشمنان بهره گیریم،خاطر نشان کرد:راهیان‌نور احیاء‌کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه راهیان‌نور موجب شکر نعمت امنیت است، اظهار داشت: حضور آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مناطق راهیان‌نور موجب می شود جوانان شاکر شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشند و دشمن وقتی قدرت نمایی ما را می بیند، عقب نشینی خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان در پایان از مراسم کلنگ‌زنی اردوگاه شهید بروجردی (ره)در مناطق عملیاتی جنوب در راستای اسکان بهتر زائران راهیان نور خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha