شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بحرین

حوزه/ زندانیان سیاسی زندان مرکزی "جو" بر ادامه تحصن مسالمت آمیز خود تا تحقق خواسته های خود برای پایان دادن به سیاست انزوای امنیتی تاکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زندانیان سیاسی زندان مرکزی "جو" با صدور بیانیه ای بر ادامه تحصن مسالمت آمیز خود تا تحقق خواسته های خود برای پایان دادن به سیاست انزوای امنیتی تاکید کردند.

این زندانیان با بیان اینکه اداره زندان های رژیم آل خلیفه، سیاست های رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه انزوا را اجرا می کند، افزودند: در حالی که صهیونیست ها به این سیاست ناعادلانه در قبال اسرای فلسطینی ادامه می دهند، رژیم آل خلیفه نیز به همین سیاست علیه زندانیان سیاسی در بحرین ادامه می دهد.

آنها افزودند: هر دو رژیم تخلفات فجیعی را علیه زندانیان و بازداشت شدگان انجام می دهند. در بحرین، رژیم آل خلیفه به عمد آنها را از شعائر دینی که توسط تمام قوانین اساسی و قوانین بین المللی تضمین شده است محروم می کند و آنها را به سلول هایی منتقل می کند که در آن محکومان به مسائل اخلاقی و مواد مخدر، ایدز و بیماران سل و موارد دیگر هستند.

این بیانیه در حالی منتشر می شود که مقامات امنیتی، پس از اینکه زندانیان در اعتراض به بدرفتاری و ادامه تجاوزات و آزار و اذیت، از خوردن صبحانه خودداری کردند، اقدام به محدود کردن زندانیان انقلابی در زندان مرکزی "جو" کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha