شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مصلح

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: با همه احترام و تکریم مهمانان نوروزی، انجام برخی کارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی به‌خصوص در این روزها و این ماه، قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی، اظهار داشت: متاسفانه گزارش‌های مردمی بسیاری در ارتباط با بی‌حجابی و اقدامات هنجارشکنانه و ضد اخلاقی از بازار و بعضی اماکن عمومی می‌رسد که موجب رنجش و تکدر خاطر مردم شده است.

وی افزود: معلوم نیست تا کی باید مردم شهید داده و متدین ما شاهد این گونه هنجارشکنی‌ها باشند!؟ و تا کی به انتظار اقدام انقلابی و قانونی مسؤولان بمانند!؟

امام جمعه برازجان بیان کرد: اداره اماکن و مسئولان ذی‌ربط باید بیشتر نظارت و مراقبت کنند تا ضمن تکریم مردم و مسافران نوروزی، حرمت احکام و حدود الهی در ماه مبارک رمضان نگه داشته شود.

حجت الاسلام مصلح ابراز کرد: با همه احترام و تکریم مهمانان نوروزی، انجام برخی کارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی به‌خصوص در این روزها و این ماه، قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: این گونه تخلف از حدود شرعی و قانونی موجبات ناراحتی و دلخوری مردم به‌ویژه خانواده شهدا شده و با تماس و مراجعه حضوری به ما ناراحتی و نگرانی خود را ابراز می‌کنند.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند "اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم، باید پای مردم را به عرصه‌ تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم، در بخش مردمی ظرفیّت‌های بزرگی وجود دارد که باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود".

وی با اشاره به مهمترین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: ایشان فرمودند، در سال گذشته شعار «مهار تورم و رشد تولید» را مطرح کردیم، کارهای خوبی انجام شد اما فاصله زیادی با مطلوب ما داشت.

وی گفت: امسال اولین سال شروع برنامه هفتم توسعه است، اهداف این برنامه تک‌ رقمی‌ کردن تورم، تولید ۹۰ درصدِ کالاهای اساسی در داخل، افزایش بهره‌وری آب کشاورزی و طرح‌های عظیم است که اگر بخواهیم به این اهداف دست پیدا کنیم باید از حضور مردم استفاده کنیم.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه غزه حقانیت تشکیل جبهه مقاومت را نشان داد، ابراز کرد: در این چند ماه اخیر جبهه مقاومت از وضع واقعی خود رونمایی کرد.

وی ابراز داشت: تناقض تصمیم‌های صهیونیست‌ها و اختلافات عمیق، این رژیم را به سقوطِ بیشتر نزدیک خواهد کرد، آمریکا در مسئله غزه بدترین تصمیم ممکن را گرفت.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha