شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه ساری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و گردشگری رها کردن و رهاشدگی مشاهده می‌شود که این مساله حقیقتاً نگران کننده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی طی سخنانی در دیدار عیدانه استاندار مازندران که به همراه برخی مدیران استانی و ائمه جمعه شهرستان‌های مازندران صورت گرفت، با اشاره به لزوم تسریع در امر خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات آن ها اظهار داشت: قبل از هر چیز می بایست به منظور تحقق وعده‌ها و مصوبات سفرهای استانی پیگیری های لازم صورت گیرد چرا که این مساله باعث افزایش امید در بین مردم می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، سرلوحه کار سال ۱۴۰۳ را تحقق جهش تولید در سایه افزایش مشارکت مردم قرار دادند که البته تحقق این مطالبه به صرف شعار و سخنرانی نیست بلکه باید در مقام عمل شاهد نتایج آن باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: در شعار سال عمده تکیه باید روی بنگاه‌های اقتصادی کوچک زیر ۵۰ نیروی کار و همچنین روی تعاونی‌ها با رویکرد توجه به سه دهک پایین جامعه باشد نه صرفاً چهار بنگاه بزرگ، همچنین زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم و متمکنین با هدف حل بخشی از مشکلات اقتصادی و تولید فراهم شده و از سوی جلوی بروکراسی های زاید گرفته شود.

امام جمعه ساری بیان داشت: مقام معظم رهبری هم به نمایندگان در رابطه با اینکه حرف‌های اختلاف‌برانگیز در مجلس نزنید و هم به عامه مردم درخصوص دوری از اختلاف هشدار دادند زیرا دشمنان ما در مساله تفرقه و اختلاف بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی همچنین خواستار همت مضاعف مسئولان استان برای پیگیری طرح های استانی و کاهش مشکلات و گرفتاری های مردم در عرصه های مختلف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha