یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/نماینده‌ ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: از متولیان امور فرهنگی و رسانه ای این انتظار می رود که زمینه ساز تقویت امید در جامعه امروز باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی طی سخنانی در جمع استاندار و مسئولان استان گیلان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همه ما باید بکوشیم که ضمن تأکید بر نقد سازنده، نقاط قوت جامعه را نیز بیان کنیم و با تولید محتوای مناسب و نیز بیان اثربخش، مردم ونسل جوان را با واقعیت های کشور آشنا نماییم.

وی افزود: تقویت ایمان و امید و فراهم سازی زمینه وحدت و مشارکت مردم در امر جهش تولید از جمله رسالت های متولیان فرهنگی و رسانه ای از جمله ائمه جمعه و جماعات است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین گفت: مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳ بر لزوم تحقق هدف جهش تولید آن هم در سایه مشارکت مردم تأکید فرمودند و برای این منظور باید مردم و مسئولان دست به دست هم داده و موانع فراروی جهش و رونق تولید را از میان بردارند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک این هدف در بستر تلاش مجدانه و هدفمند مسئولان برای مشارکت بخشی عموم مردم در عرصه‌ی اقتصاد و تولید امکان پذیر است و باید در این رابطه همه همت خود را مصروف بداریم و از سختی ها و مشکلات کار نهراسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha