شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور

حوزه/ نمایشگاه قرآن می‌تواند اتفاقات خوبی را در حوزه‌های قرآنی رقم بزند؛ چرا که هم موسسات قرآنی خود را عرضه می‌کنند، هم جامعه قرآنی در یک رویداد قرآنی شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره نقش نمایشگاه در عرضه فعالیت‌های قرآنی گفت: نمایشگاه قرآن می‌تواند اتفاقات خوبی را در حوزه‌های قرآنی رقم بزند؛ چراکه هم موسسات قرآنی خود را عرضه می‌کنند، هم جامعه قرآنی در یک رویداد قرآنی شرکت می‌کند. هرچقدر رویدادهای قرآنی بیشتر باشد، زمینه جریان‌سازی دینی در کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام خداداده درباره فعالیت مروّجان قرآنی در کشورهای غیر اسلامی که نقطه مقابل اهانت‌های صورت گرفته در کشورهای غربی است، گفت: اگرچه اهانت به قرآن قلب‌ها را به درد می‌آورد، اما معجزه قرآن خودِ قرآن است. وقتی مردم دنیا قرآن را می‌خوانند، علاقه‌مندان و شیفتگان به آیات الهی بیشتر می‌شود. دشمن خیال می‌کند با اهانت می‌تواند قرآن را تضعیف کند، در حالی که در اصل به تقویت شدن آن دامن می‌زند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha