یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دانش‌بنیان

حوزه/ مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی نمایشگاه قرآن گفت: تنها ۱۴ مجموعه دانش‌بنیان در حوزه قرآن داریم که همگی اینجا مستقر شده و در حال ارائه خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اگر سری به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن زده باشید حتما متوجه بخش بزرگ «هوش مصنوعی» شده‌اید. بخشی که زیر دسته قسمت «نوآوری‌های قرآنی» بوده و برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای مراجعان تدارک دیده است.

سیدیاسر ساجدی مدیر بخش نوآوری‌های قرآنی گفت: تنها ۱۴ مجموعه دانش‌بنیان در حوزه قرآن داریم که همگی اینجا مستقر شده و در حال ارائه خدمت هستند. از دانش‌بنیان‌ها مجموعه رصدگر عمیق آسمان و مؤسسه دبستانی‌ها توانستند خودشان حضور پیدا کنند و غرفه بگیرند؛ اما ما یک غرفه متمرکز تحت عنوان صنایع خلاق برای آن‌ها در نظر گرفتیم که مابقی دانش‌بنیان‌های حوزه قرآن و خدمات و محصولات آن‌ها را آن جا معرفی می‌کنیم.

او ادامه داد: هر کدام از دانش‌بنیان‌ها یک شب می‌آیند به این غرفه به طور اختصاصی خدمات و محصولات خود را معرفی می‌کنند. تبیان به عنوان یک خانه خلاق در بخش ما است.

ساجدی مفهوم «خانه خلاق» را این طور توضیح داد: خانه خلاق مجموعه‌ای است که مؤسسات و استارت آپ‌های خلاق مکان، امکانات و ... به آن‌ها می‌دهند تا رشد کنند و به بالندگی و محصول برسند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha