شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اهدای چادر

حوزه/ در بخش عفاف و حجاب سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن به دخترانِ حجاب اولی چادر رایگان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اسدالله سلیمانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و مدیر بخش عفاف و حجاب سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت:‌ طبق سال‌های گذشته بخش پوشش‌های ایرانی و اسلامی یک بخش تفکیک ناپذیر در نمایشگاه قرآن کریم است. ما سال گذشته تقریبا ۲۶۰ غرفه داشتیم و تصمیم گرفتیم غرفه‌های خود را به پاس احترام به بانوان شکیل کنیم برای همین حدود ۶ میلیون هزینه هر غرفه شد.

وی افزود: متاسفانه امسال ما نه تنها تشویق نشدیم بلکه تنبیه هم شدیم. غرفه‌سازی را متولیان رواق غربی به عهده گرفتند و طوری غرفه‌ها را ایجاد کردند که ما فقط توانستیم ۱۶۰ غرفه را جاسازی کنیم و نسبت به سال گذشته ۱۰۰ غرفه کمتر تحویل گرفتیم درحالی که ما ۴۰۰ تا متقاضی داشتیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ادامه داد: بخش عفاف و حجاب امروز تبدیل به یک بخش جریان ساز و مد ساز شده است. خوشبختانه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه تبدیل شده به پایگاه جریان ساز و مقابله با پوشاک‌های نامتعارفی که دارند جریان سازی می‌کنند.

سلیمانی اظهار کرد:‌ ما طراحان و برندهای خوبی را با وجود گمنامی اینجا آورده‌ایم که مردم استفاده کنند. محصولاتی که در اینجا آورده‌ایم قابل صادرات هستند. همچین کار ویژه‌هایی داریم در کنار نمایشگاه قرآن مانند دوخت رایگان چادر به این ثورت که وقتی از نمایشگاه پارچه‌ای خریداری کنید همان جا چادر برای شما دوخته می‌شود. بخش دیگر حجاب اولی‌ها است که برای کودکان و نوجوانان است و به آنان چادر هدیه می‌دهیم.

وی افزود:‌ طرح ملی فردوس که توسط کارگروه مد و لباس و ۴ شرکت طراحی شده وظیفه تبادل چادرهای نو با کهنه است و سود بازرگانی او حذف شده است. همچنین ما امسال چادرهای دوخته شده خبرنگاری و دانشجویی را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانیم.

رئیس غرفه عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن گفت: استقبال مردم مثل همیشه بی‌نظیر است و ما شرمنده از این راه راه‌روهای تنگ و امکاناتی که در رواق غربی بسیار کم است شرمنده می‌شویم. امیدواریم مسئولین به این بخش اهتمام به‌ورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha