دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1146584
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
خانی

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت:هنر خالی از حکمت و مفاهیم متعالی خلقت نیست .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، امام جمعه نورآباد پنج‌شنبه شب در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان با اشاره به اهمیت تکریم اصحاب فرهنگ و هنر بیان داشت: تکریم فرهنگ، هنر و ادب باید در عمل دیده شود.

وی با تاکید بر توجه به تأثیر فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف زندگی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه نورآباد اظهار داشت: تکریم جایگاه هنر و ادب فرصتی برای اندیشیدن به مسئولیت‌هایی است که نسبت به جامه هنری‌مان داریم.

حجت‌الاسلام خانی گفت: هنر مهم‌ترین تاثیر را بر دل، ذهن و فکر و اندیشه نوجوانان و جوانان امروزی که مورد هجمه عملیات روانی دشمن قرار دارند،می‌گذارد.

وی بیان داشت:هنر و ادب در فضای زیست مشمئز کننده امروزی جهان، نیازهای بشری را به جهان عرضه می‌کند و در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه هنر خالی از حکمت و مفاهیم متعالی خلقت نیست خاطر نشان کرد: قدرت تاثیرگذاری هنر در سطح جامعه همیشه برای ما روشن بوده است.

حجت الاسلام خانی گفت: هنرمند با ذائقه خود در خدمت جریان روشنگری قرار می‌گیرد و باید نسبت به هنر تعامل دو جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به رشد هنر افزود: خوشبختانه از نظر هنر و ادب و شعر از حیث کمی و کیفی شاهد توسعه هستیم و امروز تولیدکننده سرمایه‌های معرفتی در قالب هنر و مفاخر ارزشی اسلامی و دینی هستیم‌.

امام‌ جمعه نورآباد در پایان با اشاره به ظرفیت‌های موجود هنری در شهرستان بیان کرد:نیاز است نیازهای جامعه هنر و ادب این شهرستان بیشتر بررسی و رصد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha