دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه لاهرود

حوزه/حجت‌الاسلام صفری گفت: تا این لحظه پیروز میدان مردم غزه و جبهه مقاومت هستند و به فضل الهی پیروز نهایی هم مردم فلسطین و غزه، جبهه مقاومت، حماس و جهاد اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی در محل مصلای امامزاده حضرت سیدابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود، اظهار کرد: رژیم منحوس، جعلی، رذل، کودک کش و وحشی صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است. اینکه این رژیم پلید و کودک کش به کودکان و زنان حمله و تجاوز می کند نشان از عجز آن ها است و قادر به مقابله و مقاومت نیست

وی افزود: تا این لحظه پیروز میدان مردم غزه و جبهه مقاومت است و به فضل الهی پیروز نهایی هم مردم فلسطین و غزه، جبهه مقاومت، حماس و جهاد اسلامی خواهد بود

حجت الاسلام صفری ادامه داد: ما این جنایات وحشیانه، حمله به بیمارستان ها و قتل و تجاوز به کودکان و زنان را محکوم می کنیم، آنچه امروز در غزه می گذرد تکرار حادثه کربلاست، کشورهای اسلامی و عربی در این خصوص باید موضع خود را مشخص و از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

خطیب نماز جمعه بخش مشگین شرقی در ادامه با اشاره به شعار سال جدید گفت: مسئله اول کشور طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد است، در سال جهش تولید با مشارکت مردم نقش آفرینی کنیم. مسئولین وظیفه دارند نسبت به زمینه سازی برای جهش تولید و جذب سرمایه گذار حمایت همه جانبه و همت مضاعف داشته باشند و مردم هم نهایت مشارکت را خواهند داشت، مخصوصا در بخش ما صنایع تبدیلی و شهرک صنعتی و سرمایه گذاری بسیار لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: با عنایات خداوند متعال و با جهش تولید و حمایت و مشارکت مردمی و با امید و پرهیز از اختلافات مشکل اقتصادی مملکت هم حل خواهد شد.

حجت الاسلام صفری در ادامه با اشاره به فضیلت های شب قدر گفت: شب قدر فرصت خوبی برای تقرب به پروردگار است، قله ماه مبارک رمضان هم همین شبهای قدر است که این را باید فرصتی بسیار مناسب بدانیم و برای تعجیل در فرج ظهور مولایمان ، رفع گرفتاری امت اسلام و مردم مظلوم غزه و مشکلات جوانان مملکت و شفای مریضان دعا کنیم.

امام جمعه بخش مشگین شرقی با اشاره به ۱۹ رمضان، افزود: شایسته است در شب ضربت خوردن امیرمؤمنان(ع) و روز نهج البلاغه با این کتاب آسمانی مانوس شویم و تصمیم بر نهضت نهج البلاغه خوانی داشته باشیم.

وی با اشاره به روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم با رفراندومی که برگزار شد ۹۸/۲ درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و جمهوری اسلامی را خواستار شدند و تا این لحظه، این نظام محکم و قوی پیش می رود و این انقلاب صادر می شود و موج اسلام گرایی روز به روز بیشتر می شود و مردم کشورهای دنیا از قوانین اسلام استقبال می کنند.

حجت الاسلام صفری با اشاره به ۲۱ رمضان، گفت: مراسم عزاداری در روز شهادت مولای متقیان در همه مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه شهرها و روستاهای بخش برگزار می شود، این روز را عزیز بداریم و حرمت این روز را حفظ کنیم.

امام جمعه بخش مشگین شرقی در ادامه بیان کرد: مجلس احسان و اطعام و افطاری ایتام و فقرا از طرف دفتر مقام معظم رهبری و با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و همچنین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در لاهرود برگزار خواهد شد که شایسته است همه سهیم باشیم.

وی در خاتمه مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha