شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام اسماعیل نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: مردم تشنه اجرای عدالت علوی در جامعه هستند. رهبر معظم انقلاب از مسئولان اجرای عدالت را مطالبه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه دهم فروردین سال ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در مصلای امام خامنه‌ای پارسیان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در خطبه اول به تشریح سیره گفتاری و رفتاری امیرالمومنین(ع) در اجرای عدالت پرداخت و بیان داشت: امیرالمومنین اجرای عدالت را اساس حکومت دینی می‌دانست و در اجرای آن با هیچکس مسامحه نداشت و با ویژه خواری شدیداً مخالفت می‌کرد.

وی افزود:مردم ما امروز تشنه اجرای عدالت علوی در جامعه هستند با این اقدام مردم بیش از پیش شیفته اسلام و انقلاب اسلامی خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا عنوان کرد:مردم می‌پرسند چرا باید حقوق و مزایای کارکنان یک مجموعه و وزارتخانه ۱۰ برابر دیگر مجموعه‌ها باشد؟

چرا باید فاصله امکانات ساکنان یک شهرک با مردم بومی پیرامون آن فاصله بهشت و جهنم باشد؟

چرا نباید برای خشکاندن ریشه دلال بازی و رسیدن کشاورز ،کارگر و دامدار به حقش اراده جدی در دولتمردان به وجود آید؟

چرا نباید فرصتهای اشتغال عادلانه بین همه جوانان تقسیم شود و افرادی با اعمال قدرت و سلیقه حق کشی کند؟

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در خطبه دوم ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام به لزوم بهره گیری از لیالی محتمل القدر و دهه آخر ماه رمضان که فرصت طلایی بندگی است اشاره و بیان داشت: امیدوارم گردشگران حرمت رمضان و این ایام خاص را نگه دارند ‌.

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت : بی حجابی‌ها و هنجارشکنی‌ها توسط برخی گردشگران مردم مومن و متدین شهرستان پارسیان را آزرده خاطر کرده است و مسئولان و مردم بدانید مروجین بی‌حیایی و رسانه‌های مزدور آنها به برداشتن روسری بسنده نخواهند کرد بعد از آن نوبت به آستین پیراهن و کوتاه کردن شلوار خواهد رسید و مرحله بعد لزوم انعقاد عقد نکاح ازدواج اسلامی را زیر سوال می‌برند و به دنبال ازدواج سفید همجنس بازی و ازدواج رسمی با حیوانات خواهند بود.

خطیب شهرستان پارسیان ادامه داد ؛مسیر کثیفی است که غرب دقیقاً آن را طی کرده و امروز غرق در منجلاب است اجازه ندهید فضای پاک کشور اسلامی ما به سرانجام غرب مبتلا شود و سران سه،قوه ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و فرمانده فراجا در ماه های قبل وعده دادند حتما برای حل مشکل کشف حجاب برنامه قاطعی خواهند داشت مردم منتظرند ،چرا هر روز هنجارشکنان جسورتر و امر به معروف غریب تر می شود؟

سر چشمه شاید گرفتن به بیل

چو پر شد نشاید گرفتن به پیل

امام جمعه شهرستان در بخش دیگر به سفر مسئولان گروه مقاومت به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری و به قطعنامه سازمان ملل مبنی بر آتش بس فوری در غزه و رفع محاصره ظالمانه آنها و امکان ارسال کمک‌های بشردوستانه اشاره کرد و افزود: جهانیان می‌دانند این اقدام آمریکا برای خروج از شکست مفتضحانه بیشتر صهیونیست‌ها و سرپوش گذاشتن بر ناکامی ۶ ماهه آنها می‌باشد، ولی ما با هر اقدامی که از خونریزی بیشتر فلسطینیان جلوگیری کند استقبال می‌کنیم و سران بی‌غیرت برخی کشورهای عربی اسلامی حداقل بعد از این قطعنامه برای الزام اسرائیل به اجرای تصمیم سازمان ملل، اقدام عملی نمایند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در پایان گفت: از صدا و سیما و دیگر مجموعه‌های تبلیغی برای تهیه و اجرای برنامه‌های خوب قرآنی‌ تربیتی در رمضان خصوصاً برنامه محفل و تشکیل بزرگترین اجتماع قرآنی با حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha