یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قف

حوزه / امام جمعه ابوزید آباد، روز قدس را از ابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی(ره)عنوان کرد و افزود: روزجهانی قدس به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر با بیان اینکه در آستانه شب های قدر و ایام ضربت خوردن مولای متقیان علی علیه السلام و شهادت آن حضرت قرار داریم گفت: بهترین عبادات در شب‌های قدر توبه از گناهان و پاک کردن دلها است.

امام جمعه ابوزید آباد ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه تردیدی نیست که فاجعه ننگین و پرده‌دری آشکار صهیونیست‌ها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع موثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضد بشری ایالات متحده امریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌های قرون وسطایی نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است گفت : پر واضح است که راهبرد شیطانی نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین که هم اکنون دستور کار رژیم پلید صهیونیستی قرار گرفته است اگر با واکنش درخور و قاطعانه جامعه جهانی مواجه نشود بایستی ارتکاب جنایات ننگین و بی‌رحمی‌های گسترده‌تر در سرزمین‌های اشغالی و در قبال مردم مظلوم غزه را همچنان به انتظار نشست.

امام جمعه ابوزیدآباد تصریح کرد : حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای سکوت در قبال آن را خیانتی بزرگ و نابخشودنی می‌داند و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مومن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسفبار جزم کرده‌اند خللی وارد سازد.

حجت الاسلام قاسمی ، با بیان اینکه موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده است گفت : همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر این رژیم سفاک و کودک کش حمایت می کنند.

امام جمعه شهرابوزید آباد، روز قدس را از ابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی(ره)عنوان کرد و افزود: روز جهانی قدس به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس با خروش عظیم مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود گفت : مقام معظم رهبری نیز در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه فرمودند نیروهای مقاومت و مردم غزه، تا این لحظه پیروز میدان هستند و تاکید کردند که اوج عزت و ایستادگی مردم غزه یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

امام جمعه ابوزید آباد در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی علیرغم استفاده از ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا در کشتار زنان و کودکان قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

حجت الاسلام قاسمی ضمن گرامی داشت دوازدهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی یادآور شد :امام راحل حفظ نظام جمهوری اسلامی را از حفظ یک نفر ولو امام عصر باشد واجب می‌داند .

امام جمعه ابوزید آباد یادآورشد: بر همه آحاد مردم فرض و لازم است که نظام جمهوری اسلامی را که خون بهای هزاران شهید و ایثارگر و جانباز است با چنگ و دندان حفظ نماییم و اجازه نمی‌دهیم که این نظام و انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه ضمن اشاره به روز سیزدهم فروردین روز طبیعت با بیان اینکه این روز با هدف جلوگیری از آلودگی محیط زیست ترویج مفاهیم حفاظت از محیط زیست و طبیعت برگزار می‌شود گفت : فرهنگ احترام به طبیعت را باید بزرگسالان به نوجوانان و جوانان و فرزندان عزیزمان بیاموزند که طبیعت زیبای سرزمینمان ایران در حقیقت خانه بزرگتر همه ایرانیان است و باید در حفظ و حراست از طبیعت زیبا سرزمینمان همگان کمک نماییم.

امام جمعه ابوزید آباد در ادامه ضمن گرامی‌داشت هفته اکرام و ایتام گفت: هفته اکرام با ولادت کریم اهل بیت آغاز و تا روز شهادت مولای متقیان علی علیه السلام ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در هفته اکرام و اطعام به نیازمندان لبخند شادی یتیمان و فقیران می نشیند گفت : خیران نیکوکار در هفته اکرام و ایتام با پیوستن به این رزمایش کمیته امداد امام را در شاد نمودن دل‌های مستضعفان یاری نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha