چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال به واسطه اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن و اسرائیل در فشار است، لذا روز جهانی قدس با شکوه‌تر و متفاوت‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز ۱۴ فروردین‌ماه در نشست خبری پیرامون روز جهانی قدس به تشریح اهمیت این روز پرداخت و اظهار کرد: عدم فراموشی فلسطین و وحدت جهان اسلام حول محور فلسطین از مهمترین اهداف نامگذاری این روز است.

وی با یادآوری اتفاقاتی که در غزه در حال وقوع است، تصریح کرد: روز جهانی قدس باعث شد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشود و امسال روز قدس باشکوه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضعیف کردن ایدئولوژی اسلام را از اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی برشمرد و عنوان کرد: منطقه غرب آسیا پراتفاق‌ترین نقطه دنیاست.

وی با اشاره به دیدگاه‌های علمای شیعه درباره اسرائیل بیان کرد: علمای شیعه از ابتدای تشکیل رژیم اسرائیل از مخالفان صهیونیست‌ها بودند.

انجم‌شعاع با بیان این مطلب که در چهار دهه اخیر جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین مدافع حقوق فلسطین بوده است، تصریح کرد: جبهه مقاومت یکی از ابتکارات سردار حاج قاسم سلیمانی بود و اکنون برکات تدبیر این شهید والامقام را مشاهده می‌کنیم.

وی با تبیین اقدامات جبهه مقاومت اظهار کرد: امروز ایران و جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می‌زنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: روز جهانی قدس در همه شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان از میدان بسیج تا مصلای بزرگ امام علی علیه‌السلام از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سخنران این مراسم است.

انجم‌شعاع از طوفان الاقصی تا طوفان احرار را شعار امسال روز قدس دانست و بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های تبیینی و تبلیغی خواهیم داشت.

وی افزود: روز ۱۶ فروردین نشست بصیرتی و روشنگری در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی در خیابان مدیریت و یک برنامه در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: برگزاری برنامه روشنگری و بصیرتی روز قدس در مسجد قائم ۱۷ و ۳۰ در روز ۱۶ فروردین و برگزاری دعای کمیل و ندبه در مهدیه صاحب‌الزمان و برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و تبلیغی در روز جمعه در میدان بسیج و در طول مسیر راهپیمایی و پویش نقاشی بچه‌های غزه از دیگر برنامه‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha