چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1147818
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
تبریز

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: مطالبات مردم دغدغه اصلی ماست و بایستی با تمام وجود و با جدیت به این مطالبات پاسخ داده شود تا بتوانیم رضایت مردم را که از اهمیت خاصی برخوردار است، جلب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده، امام‌جمعه شهرستان اهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم روزه‌دار در مراسم عزاداری امام المتقین علی(ع) با تأکید بر اهمیت شب بیست و سوم لیالی قدر، تصریح کرد: حضور مردم در مراسم عزاداری امیرالمؤمنین علی(ع) حاکی از این است که برخلاف تبلیغات سوء دشمنان، باورهای درونی و علاقه‌مندی به اهل‌بیت(ع) در اوج قرار دارد.

وی افزود: مطالبات مردم دغدغه اصلی ماست و بایستی با تمام وجود و با جدیت به این مطالبات پاسخ داده شود تا بتوانیم رضایت مردم را که از اهمیت خاصی برخوردار است، جلب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات نمودی از رضایت مردم است و می‌توان گفت که یکی از عوامل پدافند غیرعامل همین ایجاد رضایت‌مندی در مردم هست و در واقع ایجاد رضایت تقویت پشتوانه نظام است.

وی روز جهانی قدس را بسیار مهم دانست و گفت: این روز تأثیرات عمیقی در سطح داخلی و بین‌المللی دارد و الحمدلله به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام قرار گرفته است.

امام جمعه اهر افزود: باید با شرکت گسترده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس بتوانیم جنایات صهیونیست‌ها را در طول تاریخ مخصوصاً غزه و فلسطین در معرض دید دنیا قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha