چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امروز رژیم جعلی اسرائیل بیش از هر زمان دیگری مستاصل شده و به جنایاتی دست می زند که در تاریخ مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل جدید حوزه استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حملات گسترده اسرائیل به نوار غزه طی چند ماه اخیر و مقاومت مردم غزه در مقابل این حملات، افزود: پس از عملیات طوفان الاقصی و شکست ترمیم ناپذیر اسرائیل در این عملیات، چندین ماه است که این رژیم با تمام توان و قدرت و از زمین و هوا، باریکه ی غزه را مورد شدیدترین حملات قرار داده و در چندین نوبت با نقض اصول مورد قبول در جنگ ها، به پایگاه های غیرنظامی از جمله بیمارستان ها حمله کرده و مردم بیگناه را به خاک و خون کشیده است.

وی به پایبند نبودن سران این رژیم به هیچ کدام از اصول قانونی و انسانی در جنگ تأکید کرد و افزود: در حالی که سران اسرائیل از هیچ جنایتی ابا ندارند، دولت های غربی و عربی نیز در مقابل این جنایات سکوت کرده و به نظاره نشسته اند و بدتر اینکه در بعضی مواقع از این جنایات حمایت نیز می کنند.

حجت الاسلام اسکندری، وحشی گری اخیر اسرائیل در حمله موشکی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از سرداران سپاه پاسداران شد را یکی دیگر از نشانه های استیصال و درماندگی اسرائیل عنوان کرد و افزود: این حمله غیرمسئولانه نشانه نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها بود و تاریخ ثابت کرده که اینگونه اقدامات از سوی کسانی رخ میدهد که آخرین نفس های خود را می کشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی روز جهانی قدس امسال را بسیار بااهمیت و سرنوشت ساز خواند و افزود: امسال مردم روزه دار و مؤمن ایران اسلامی هم قدم با سایر مسلمانان در اقصی نقاط دنیا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به همگان اعلام خواهند کرد که فلسطین و قدس متعلق به همه ی مسلمانان بوده و خواست همه ی ملتهای آزادی خواه، نابودی اسرائیل است.

وی شعار محوری روز جهانی قدس امسال را "از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار" خواند و از برگزاری راهپیمایی در بیش از ۹۰ نقطه استان آذربایجان شرقی خبر داد.

حجت الاسلام اسکندری، سخنران ویژه راهپیمایی شهر تبریز را حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواند و اضافه کرد: این راهپیمایی در شهر تبریز از ساعت ۱۰ صبح از مساجد و محلات شروع و مراسم جایگاه ساعت ۱۱ در سه راهی مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان از برپایی غرفه های مختلف فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha