دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار خراسان شمالی

حوزه/ استاندار خراسان شمالی گفت: حمله تروریستی اسرائیل به مرکز دیپلماتیک ایران نقض قواعد بین الملل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد طی اطلاعیه ای، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به مرکز دیپلماتیک ایران در سوریه را نقض قواعد و هنجار های حقوق بین الملل خواند و آن را محکوم کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

رژیم صهیونیستی، ولد نامشروع استعمار و استکبار با ترور فلسطینیان بی گناه و غصب اراضی آنان تاسیس شد و در سایه حمایت های آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی، در طول عمر نحس چند ده ساله اش، هر روز با تجاوز به سرزمین های اسلامی، کوچ و آوارگی اجباری فلسطینیان، زندانی و شکنجه کردن فلسطینیان، کشتار کودکان، زنان و غیر نظامیان، تخریب منازل مسکونی مردم، تخریب بیمارستان ها، اردوگاه ها، آموزشگاه ها، معابد و مساجد و ... حمله وحشیانه به امدادگران و خبرنگاران، ایجاد قحطی تصنعی در سرزمین های محاصره شده اشغالی و ... به جنایات شنیع خود ادامه می دهد.

رژیم صهیونیستی، در ادامه جنایات نفرت انگیز خود و خلاف منشور ملل متحد و خلاف هنجارها و قواعد و کنوانسیون های بین المللی، این بار مرکز دیپلماتیک ایران را هدف قرار داده و تعدادی از پرسنل و مستشاران ارشد نظامی ایران، مستقر در سوریه را به شهادت رساند.

این جنایت و همه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و شهادت عزیزانمان را تبریک و تسلیت گفته و ایمان داریم مقاومت اسلامی و خروش آزادگان جهان علیه جنایات ضد بشری اسرائیل، زوال صهیونیزم را تسریع خواهد کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب و به حول و قوه‌ی الهی، این رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha