چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جموں و کشمیر جعفریہ سپریم کونسل پاکستان

حوزه/ سید زوّار حسین نقوی گفت: این حمله اسرائیل نشانه شکست و بزدلی آن است. فداکاری های مستمر ایران در راه فلسطین شایسته تقدیر است.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» سید زوار حسین نقوی رئیس شورای عالی جعفریه جامو و کشمیر، حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پایتخت سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: این حمله اسرائیل نشانه شکست و بزدلی آن است. اسرائیل می خواهد دامنه جنگ را گسترش دهد و آن را به کشورهای دیگر بکشاند تا پس از شکست بد از حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه، ضعف و ناتوانی خود را بپوشاند.

وی ضمن ابراز تأسف و تاثر از شهادت فرماندهان ایرانی، فداکاری های مستمر ایران در راه فلسطین را شایسته تقدیر دانست و افزود: ان شاء الله این فداکاری ها نتیجه خواهد داد و خیلی زود دولتی به نام اسرائیل از بین خواهد رفت و فلسطین به عنوان کشوری آزاد و مستقل به رسمیت شناخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان ملل نقش خود را در اجرای قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل و تصمیم دیوان بین المللی دادگستری ایفا کند. و محدودیت های مسافرتی و تجاری از جمله خرید اسلحه را بر اسرائیل اعمال کند.

وی در ادامه تأکید کرد: مهمترین وظیفه در حال حاضر پایان دادن به محاصره غزه و رساندن غذا و دارو به مردم مظلوم غزه است. برای آن جوامع بین الملل، موضعی جسورانه اتخاذ کند تا اسرائیل مجبور به پایان دادن به محاصره شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha