یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
روز قدس

حوزه/ جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در بیانیه ای از مردم شریف استان فارس جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس طی بیانیه ای مردم شریف استان فارس را جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

روز جهانی قدس امسال، متفاوت تر از روزهای قدس همه سال های گذشته است، چرا که رژیم اشغالگر صهیونیستی، در نتیجه عملیات شجاعانه طوفان الاقصی در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار گرفته و هر روز به نابودی خود نزدیکتر می شود و به همین دلیل است که آمریکای جنایتکار و دول استعمارگر اروپایی، با همه وجود به حمایت از این رژیم کودک کش برخاسته اند و نیز به همین دلیل است که این رژیم شیطانی با زیر پا نهادن همه مقررات بین المللی به کنسول گری ایران حمله می کند. غافل از این که با این اقدامات کودکانه، عمر ننگین خود را کوتاه تر می کند. همه این حرکات، نشانگر استیصال و ناامیدی رژیم جعلی و جهنمی اسرائیل است.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران جان برکف در سوریه به دست رژیم منفور اسرائیل، آحاد جامعه اسلامی را به شرکت پرشور در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت می کند. به امید نابودی هر چه زودتر رژیم جعلی اسرائیل و حامیان جنایتکارش آمریکا و انگلیس و آل سعود.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha