سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/راهپیمایی روز قدس در قم

مرکز مدیریت حوزه­ های علمیه با محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی خصوصاً حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق از مردم همیشه در صحنه و عموم طلاب و روحانیت بصیر دعوت می­ کند با حضور قوی­‌تر خود در راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم جعلی کودک کش و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَکَمْ قَصَمْنَا مِنْ قَرْیَةٍ کَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنْشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِینَ (انبیاء/11)

و چه بسیار مردم ستمگری در شهر و دیارها بودند که ما آنها را درهم شکسته و هلاک ساختیم و قومی دیگر به جای آنها بیافریدیم.

فلسطین قطعا روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد. مقام معظم رهبری حفظه الله

روز قدس، روز خروش امت اسلام علیه کانون فساد و شرارت یعنی رژیم غاصب اسرائیل از سنت‌های حسنه امام راحل رضوان الله علیه می باشد که بر همه ما لازم است جهت دفاع از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و با حضور قوی خود مخاطب این روایت پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله که فرمود «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»، قرار نگیریم. روز قدس نه تنها برای آزادسازی محرومان فلسطین بلکه روز اسلام و نماد بیداری جهان اسلام است.

امروز مسأله فلسطین و جنایتهای سهمگینی که رژیم اسرائیل قاتل به ویژه در ماه های اخیر در باریکه غزه مرتکب شده وجدان‌های مردم جهان را وادار به واکنش کرده است و فریاد بلند آنها در برابر دروغ و خیانت کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل سراسر جهان را فراگرفته و دیگر صرفاً مسأله‌ اسلامی نیست.

دولت نامشروع و جعلی اسرائیل به دلیل شکست های پی در پی و ترمیم ناپذیر خود در جبهه نابرابر با رزمندگان سلحشور مقاومت، عنان از کف بریده و با حمله بزدلانه به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از سرداران و مدافعان حریم ولایت و نیز حمله به مراکز درمانی و قتل عام جمعی مردان و زنان و کودکان درآغوش مادرانشان هر روز برگ جنایت تازهای بر کارنامه سیاه این دولت خبیث و نامشروع میافزاید.

فراموشی مسألۀ فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش، اشغالگر و غاصب قدس شریف از برنامه های جدی نظام سلطه و استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه اسلام عزیز است که با حضور باشکوه و بی نظیر امت اسلام و مردم آزاده جهان در جمعۀ آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، این توطئۀ شوم نقش بر آب خواهد شد و مردم جهان به توفیق الهی نابودی هر چه سریعتر این غده سرطانی را شاهد خواهند بود.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم سفاک و خونریز اسرائیل خصوصاً در حمله به سرکنسولگری ایران اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرزندان عزیز خود، از مردم همیشه در صحنه و مومن ایران اسلامی و عموم طلاب و روحانیت بصیر دعوت میکند با حضور قوی‌تر خود در راهپیمایی باشکوه روز قدس امسال، جنایات رژیم جعلی وسفاک صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و با حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان مجاهد غزه در راستای نیل مردم مظلوم فلسطین به آرمان آزادی قدس شریف از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

مرکز مدیریت حوزههای علمیه

15/01/1403

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha