سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ همایش« شده ام ۹ ساله» در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ همایش روزه اولی‌ها با حضور بیش از هزار دختر نو مکلف در روز ۱۸ فروردین ماه به میزبانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در راستای تکریم و پاسداشت دختران روزه اولی همایش بزرگ دختران روزه اولی را به میزبانی آستان مقدس بانوی کرامت در روز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت از سال ۹۵ در راستای تکریم دختران نو مکلف هر ساله جشن بزرگ هزارنفری دختران نو مکلف را با عنوان (شده‌ام ۹ساله)برگزار می‌کند و از سال ۹۸ اضافه بر برگزاری جشن بزرگ (شده‌ام ۹ساله) همایش روزه اولی‌ها را نیز برای دختران نو مکلف و روزه اولی برگزار می‌کند.

ثبت‌نام در این همایش بزرگ و جشن باشکوه برای عموم دختران آزاد است و امسال نیز هزار دختر نو مکلف روزه اولی در این همایش و جشن بزرگ ثبت‌نام کرده‌اند.

اجرای گروه بچه مسلمان و پخش زنده از شبکه‌های صداوسیما، همخوانی سرود روزه اولی‌ها با اجرای کربلایی محمدحسین پویانفر، اهدای بسته فرهنگی به شرکت‌کنندگان به همراه ضیافت افطار از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این همایش برای دختران نو مکلف روزه اولی است.

دختران نو مکلف که به‌صورت گروهی یا اختصاصی در این همایش و ویژه‌برنامه جشن شرکت کرده‌اند می‌توانند با ارتباط با آیدی @Revaghekoodak در پیام‌رسان ایتا پاسخ پرسش‌های خود را برای نحوه حضور در این جشن دریافت کنند.

اضافه بر این دختران نوجوان با عضویت در کانال معصومانه به نشانی https://eitaa.com/masumaneh می‌توانند به‌صورت حضوری و مجازی از برنامه‌های اداره امور فرهنگی برای دختران نوجوان آگاهی یابند.

همچنین دختران نوجوان با عضویت در کانال معصومانه می‌توانند پرسش‌های خود را با کارشناس آستان مقدس حضرت معصومه (س) در زمینه تحصیلی، احکام شرعی در میان گذاشته و همچنین پرسش‌های خود را در زمینه خادم‌یاری با کارشناس بخش خادم‌یاری نوجوان در میان بگذارند.

یادآوری می‌شود، کانال (شده‌ام ۹ساله) یا (زیر گنبد طلا) کانال تخصصی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای جشن تکلیف و مباحث مربوط به تکلیف برای دختران نو مکلف است و دختران نو مکلف با عضویت در کانال https://eitaa.com/ziregonbadetala می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی و معارفی متنوعی که در این کانال در قالب‌های مختلف برای دختران نو مکلف تدارک دیده شده است استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha