سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1148014
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
خاموشی

حوزه/ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ما در سازمان اوقاف خود را مخاطب اصلی شعار سال می‌دانیم و معتقدیم باید سهمی در بهینه سازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایفا کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی، طی سخنانی در نشست با کارکنان این سازمان که در محل نمازخانه سازمان اوقاف برگزار شد، با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان اوقاف در این زمینه خود را موظف می‌داند و ما برنامه های جدی برای تحقق این مهم در سال جاری خواهیم داشت.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه افزود: باید در هر قدمی هستیم یک گام جلوتر برداریم و از تلاش ها خسته نشویم.

وی همچنین گفت: در خصوص فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی سازمان اوقاف نمایشگاهی در پایان اردیبهشت برگزار می‌شود که از عموم مردم دعوت می‌شود با حضور در این نمایشگاه با فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی اوقاف از نزدیک آشنا شوند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: ما در سازمان اوقاف خود را مخاطب اصلی شعار سال می‌دانیم و معتقدیم باید سهمی در بهینه سازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایفا کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی افزود: در سالی که گذشت اجرای نیت موقوفات در حد یک و نیم برابر رشد داشته که حقیقتاً اتفاق مبارکی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha