سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان گفت: قطعا حضور با شکوه مردم و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز قدس بسیاری از معادلات منطقه را بر هم زده و روحیه امید را به ملت صبور و مقاوم فلسطین تزریق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام موسی پور، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان در پیامی آحاد جامعه را جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

روز جهانی قدس بهترین زمان برای نمایش خشم و انزجار ملت‌های آزادی خواه جهان از سران استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل جنایتکار است.

امروز جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل در نوار غزه، خوی حیوانی رژیم جعلی اسراییل را برای تمامی ملت‌های جهان به اثبات رسانده و بدون تردید امسال، روز قدس متفاوتی را با حضور پرشور مردم شاهدیم.

قطعا حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیاری از معادلات منطقه را برهم زده و روحیه امید را به ملت صبور و مقاوم فلسطین تزریق می‌کند.

از این رو، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان از کلیه علما، فضلا، طلاب و روحانیون استان خوزستان جهت شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس و نیز ترغیب آحاد جامعه، جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، دعوت بعمل می آورد.

محمدحسن موسی پور
مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha