دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران فارس گفت: روز قدس تبلور حمایت انسان های حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین خود را به گلوله های آتشین و وعده های پوچ دشمنان نفروخته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است. (رهبر معظم انقلاب)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ژرف اندیشی امام خمینی (ره) روز قدس نام گذاری شد تا یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاوت ایستادگی و دفاع از مظلوم باشد و مسئله فلسطین هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

روز قدس تبلور حمایت انسان های حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین خود را به گلوله های آتشین و وعده های پوچ دشمنان نفروخته اند.

حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن محکومیت اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از سرداران سرافراز سپاه در سوریه از عموم مردم انقلابی و به ویژه طلاب گرانقدر دعوت می‌نماید به منظور محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه همراه با مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

حوزه علمیه خواهران استان فارس سلام و درود خود را نثار شهدای راه مقاومت نموده و صبر و نصرت الهی را برای فلسطینیان غیور و حامیان قدس شریف آرزو می‌کند.

علی اکبر ساجدی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha