چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ترافیک

حوزه/ سرهنگ فتاحی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو فاز برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی روز پنجشنبه در مصاحبه ای از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو فاز برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان خبر داد و اظهار کرد: در فاز اول این طرح که از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه اجرا می‌شود، توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل میدان شریعتی تا تقاطع بازار ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در صورت توقف خودروها در این محدوده، از طریق جرثقیل به خارج از مسیر راهپیمایی انتقال داده می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: فاز دوم محدودیت‌های ترافیکی نیز از ساعت ۸ صبح روز جمعه اجرا می‌شود و تمامی معابر منتهی به هسته مرکزی شهر را شامل خواهد شد.

وی ادامه داد: محدودیت‌های فاز دوم در معابر «ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه‌راه دانش به شریعتی،میدان شریعتی، میدان ورزش به سمت چهارراه امام، پل پیرعبدالملک، چهارراه امام، تقاطع امام حسین (ع)، چهارراه عالی قاپو به سمت چهارراه بازار» اعمال می‌شود

فتاحی گفت: همشهریان در صورت هدایت خودروی خود به خارج از رینگ محدودیت‌های ترافیکی، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس حاصل کرده و از محل خودروی خود مطلع شوند.

وی از شهروندان اردبیلی خواست تا با همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی، در برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha