شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

حوزه/ مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان منفور شده است که این را باید یک پیروزی برای ملت فلسطین و محور مقاومت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی امروز در جمع مردم سنندج در روز جهانی قدس در سخنانی اظهار داشت: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند اگر مسلمانی صبح بیدار شود و به دنبال حل مشکلات دیگر مسلمین نباشد و یا به فریاد کسی که ظلم دیده است نرود مسلمان محسوب نمی‌شود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم سنندج در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور مردم سنندج و دیگر شهرستان‌های کردستان در روز قدس نشانه روحیه ولایتمداری مردم این دیار از ایران اسلامی دارد.

سرلشکر صفوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس حامل پیام‌های بسیاری برای کشورهای جهان می‌باشد، بیان کرد: قطع کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیست ها و نیز باز کردن مرزها برای رساندن مواد غذایی و دارویی به مجروحان از خواسته‌ها و مطالبات روز جهانی قدس می‌باشد.

وی تأکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفتمانی قدرت بخش در حمایت از محور مقاومت در منطقه و جهان اسلام را رقم زده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز می‌بینیم که محور مقاومت در کشورهای اسلامی و در خاورمیانه وارد نبرد با دشمن صهیونیستی شده‌اند و همین امر زمینه غافلگیری اسرائیل غاصب شده است.

سرلشکر صفوی ادامه داد: طرح‌های شیطانی صهیونیست‌ها برای خاورمیانه همانند «طرح ابراهیم» و نیز عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی مانند عربستان و امارات متحده عربی با توجه به نبرد مردم غزه و محور مقاومت علیه صهیونیست ها با شکست روبرو شده‌اند به طوری که رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگی گرفتار شده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: امروز اسرائیل خود را در یک جنگ فرسایشی و بلندمدت می‌بیند و آینده خوبی را برای خود متصور نمی‌شود و این یک شکست برای اشغالگران محسوب می‌شود.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان منفور شده است که این را باید یک پیروزی برای ملت فلسطین و محور مقاومت دانست.

سرلشکر صفوی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی‌گمان پیروز نهایی نبرد محور مقاومت، فلسطین و دیگر آزادگان جهان خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha