چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی گفت: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط و به هیچ کدام از اهداف کلان خود نرسیده است و دیگر توان ماندن در مسیر را ندارد و برای رهایی از سرگردانی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله و به قوانین بین المللی بی توجهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه احمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: جمعه آخر ماه رمضان که با هوشمندی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، بنام روز قدس نامگذاری شده است روز مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است.

وی افزود: روز قدس امسال یک پلکان رسیدن از طوفان الاقصی به طوفان احرار است و روز قدس ایستادگی، مقاومت، ایثار رزمندگان جبهه مقاومت و شجاعت و عهد و پیمان و لبیک به ندای امام و متعلق به مسلمان نیست بلکه روز خیزش کمال انسانی علیه پلیدی و صهیونیست است.

خطیب جمعه احمدی بیان کرد: روز قدس به برکت شجاعت و مقاومت و بیداری مردم جهان و یک بیداری جهانی است، فلسطین شهید می شود ولی نمیرد و روز قدس تیری به قلب استکبار است که مسئله فلسطین را می خواهند در میان ملت کم رنگ کنند.

حجت‌الاسلام بهزادی گفت: وقتی این ملت ها و بویژه ایران اسلامی پرچم فلسطین را به دست می گیرد و تمام قد برای حمایت از مردم فلسطین فریاد می زنند نشان از جان دوباره گرفتن این مردم مظلوم است که چند ماه است با بدترین مصاحب دست و پنجه نرم می کنند.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط و به هیچ کدام از اهداف کلان خود نرسیده است و توان در مسیر ندارند و به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله می کنند و از قوانین بین‌المللی عبور کردند.

امام جمعه احمدی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای اینکه خود را از منجلاب غزه رها کند دست به کارهای مانند حادثه روسیه و حمله به کنسولگری ایران می زند و با همکاری اربابانش به ملت یمن تجاوز می کنند تا از تیررس جبهه مقاومت بویژه و حزب الله و مقاومت عراق دور باشند اما بدانند که جبهه مقاومت تا نابودی کامل این غده سرطانی از پای نخواهد نشست.

حجت‌الاسلام بهزادی گفت: فشارهای بین‌المللی ، اختلافات با آمریکا ، استعفای کابینه اضطراری، گسترش اعتراضات در داخل اسرائیل، شهروندان اینقدر عصبانی هستند که می خواهند خانه نتانیاهو را به آتش بکشند در همین اثنا عمل جراحی هم دارد اینها همه نشان از پیروزی رزمندگان اسلام است.

وی یادآور شد: در هفته پیش رو شهادت شهید آوینی سید اهل قلم را داریم که هنرمندان در انقلاب اسلامی باید تعهد و تخصص را توأمان با یکدیگر داشته باشند و شهید صیادی شیرازی آن بزرگ مرد عارف و ناشناخته را تسلیت گفت.

امام جمعه احمدی تاکید کرد: بارها از مسئولان گلایه مند خود را به نبود خانه عالم در مساجد بخش احمدی اعلام کرده ام و اما هنوز کار خاصی از مجموعه ها مرتبط مشاهده نشده است و امیدوارم توجهی به مساجد روستاهای بخش احمدی از استان در این خصوص صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha