چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت الاسلام بهزادی گفت: شاهد تلاش دغدغه مند فرماندار برای کاستن مشکلات مردم در خصوص راه های روستای شهرستان هستیم و یکی از این دغدغه ها همین گردنه دق بخش احمدی که راه مواصلاتی مردم احمدی  به حاجی آباد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۱آبان ماه سالروز شهادت حاج حسن تهرانی مقدم شهید بزرگ اقتدار ملی که آرزویش محو رژیم صهیونیستی و پرچمدار این قضیه بود.

وی افزود: این شهید سر پا اخلاص بود که توانست اقتدار را در کشور ترجمه عینی کند و هنر شهید تهرانی مقدم تربیت شاگردانی بود که هر بیشتر اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهند.

خطیب جمعه بخش احمدی بیان کرد: از حادثه طوفان الاقصی بیش از ۳۰ روز می گذرد اما هنوز اسرائیل دست بردار نیست و جنابت جنگی بزرگی را بر علیه مردم مظلوم غزه رقم می زند و مردم جهان با سکوت خود این نقص قوانین بین‌المللی را توسط رژیم خونخوار صهیونیستی به نظاره‌گر هستند.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: جلوگیری از آب، غذا، دارو، سوخت و حمله به بیمارستان و منازل مسکونی و ... اینها همه جنایت جنگی و ممنوع است اما صدای مدعیان حقوق بشری بیرون نمی آید.

وی اظهار کرد: حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان بر اساس کنوانسیون ژنو که خود این رژیم نیز امضا کرده است، انتظار این است که دیوان کیفری بین المللی اجازه ندهد که مقام های صهیونیستی از مجازات فرار کنند.

امام جمعه بخش احمدی گفت: ۵هزار کودک غزه از مدرسه و تحصیل محروم هستند و از بمباران فسفری آمریکایی ها در امان نیستند و در اتاق عمل به شهادت می رسند، آیا این جنایت جنگی نیست؟

حجت‌الاسلام بهزادی اضافه کرد: جبهه مقاومت خط قرمز دارد و آن پایان جنگ و پیروزی حماس و امکان تغییر وجود نخواهد داشت و مقاومت مشت خود را نخواهد باز کند.

وی، با اشاره به اتفاقاتی که در جریان طوفان الاقصی رخ داد اشاره کرد و افزود: شکل گیری هویت فلسطینی این حماسه بزرگ، بیداری امت اسلامی، فشار بر آمریکا در منطقه از جمله این اتفاقات است که بنابر وعده خدا پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

خطیب جمعه احمدی به فیلم سینمایی بانوی کرامت «اخت الرضا» که محصول بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه است پرداخت و گفت: زبان هنر، رساترین زبان ها است که زندگی امامان را می تواند به نسل ها انتقال داد و تاثیر بسزایی دارد که جای بسی تشکر دارد.

حجت‌الاسلام بهزادی با تشکر از مسئولان بخش احمدی و فرماندار حاجی آباد، افزود: شاهد تلاش دغدغه مند فرماندار برای کاستن مشکلات مردم در خصوص راه های روستای شهرستان هستیم و یکی از این دغدغه ها همین گردنه دق بخش احمدی که راه مواصلاتی مردم احمدی به حاجی آباد است.

وی افزود: راه های کوهستانی و صعب العبور بخش احمدی به ویژه در ایام زمستان برای عبور و مرور مردم برای تهیه ارزاق مشکلاتی را ایجاد می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha