شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ خطیب جمعه کاکی اظهار داشت: رژیم جعلی برای ماندن دست و پا می‌زند و اساسا موجودیت او در معرض اضمحلال است. او در ۶ ماه گذشته ضربات مرگباری را متحمل شده که در طول ۷۵سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور، امام جمعه بخش کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند. آنها در شش ماه جنگ به هیچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نیافته‌اند و توانی نیز برای ادامه مسیر ندارند. از این رو تل‌آویو برای آن‌که بتواند از تنگنا خارج شود بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده و به مرور درحال توسعه آن است.

وی افزود: حملات رژیم‌ صهیونیستی علیه مستشاران ایرانی در سوریه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد. در نخستین حمله سردار الله‌دادی در قنیطره به شهادت رسید.

خطیب جمعه کاکی ابراز داشت: رژیم جعلی برای ماندن دست و پا می‌زند و اساسا موجودیت او در معرض اضمحلال است. او در ۶ ماه گذشته ضربات مرگباری را متحمل شده که درطول ۷۵سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

حجت الاسلام حسین پور گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان او در صددند که ایران میوه قدرتش را کال بچیند و از این‌رو درصدد تحریک تهرانند. ایران باید قطعا به ضربه وارد آمده پاسخ بدهد اما با مختصاتی که خود تعیین می‌کند، نه مختصاتی که دیگران درصدد تحمیل آنند.

وی بیان داشت: امروز صهیونیست‌ها چنان ضربه‌ای در غزه، کرانه باختری و شمال لبنان خورده‌اند که ۱۰۰ موشک بالستیک هم از ایجاد آن ناتوانند. طرفی که در ساحل مدیترانه و دریای سرخ در حال غرق است، صهیونیست‌ها و متحدان‌شان هستند. در میان این دریاهای مواجی که صهیونیست‌ها در آن گرفتارند، اقدامات بزدلانه در دمشق و کرمان در مسیر احیای قدرت تل‌آویو ارزشی ندارند؛ هرچند شهدای آن بسیار ارزشمندند و داغ آنها برای همه ما سنگین است.

امام جمعه کاکی اظهار داشت: برخلاف آنچه عده‌ای خواسته و ناخواسته درصدد القاء آن هستند، بازدارندگی ایران نه تنها دچار ضعف و فرسایش نشده بلکه همچنان هوشمندانه و فعالانه تقویت خواهد شد.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت در یمن و عراق و لبنان بازدارندگی بی‌نظیری را ایفا کرده است درحالی که رژیم جعلی و آمریکا دربرابر زنجیره حملات مستمر مقاومت جز واکنشهای انفعالی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند. درسوریه اما قضیه تاحدودی تفاوت دارد. سوریه شاهراه اصلی ترانزیت نیرو و تجهیزات به فلسطین و لبنان برای حمایت از مقاومت است. بنابراین تلاش جبهه مقاومت براین است که این نقطه کماکان آرام بماند تا نقاط دیگر فعالانه به عملیات خود ادامه دهند.

حجت الاسلام حسین پور گفت: البته طبیعی است صبرایران اندازه‌ای دارد و طبیعتا با اقدام اخیر رژیم غاصب، پاسخ ایران در جای خود، قاطع و کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha