دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرتضی مطیعی - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: طوفان‌الاقصی موجب شد مرز حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت از کشورهای اسلامی فراتر رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، با اشاره به اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در کنسولگری ایران در کشور سوریه، گفت: پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی داده خواهد شد.

امام جمعه سمنان بیان کرد که کنسولگری و سفارتخانه ای که پرچم کشوری بر ساختمان آن برافراشته است، به منزله خاک آن کشور محسوب می شود و مختصات تعیین‌شده دارد و دشمنان نباید تعیین مختصات کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی مایه اقتدار است، ۲۸ تا ۳۰ نفر از مستشاران ایران اسلامی دعوت شده به درخواست سوریه در دفاع از حریم آل الله طی سال‌های گذشته شهید شدند و اکنون دشمن در اقدام سخیف اخیر خود می‌خواهد ایران اسلامی را مجبور به اقدام خام کند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: کاربران فضای مجازی و صاحبان کانال‌ها و صفحه های شخصی در انتشار محتوا دقت کنند، در این شرایط باید از عجله پرهیز شود و اقدام مناسب انجام داد.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال با توجه به اتفاق‌های اخیر یک مساله جهانی است و موجب خروش آزادیخواهان جهان در حمایت از جبهه مقاومت شده است، افزود: ملت ایران در ۴۵ سال گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نشان داد.

وی ادامه داد: طوفان‌الاقصی موجب شد مرز حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت از کشورهای اسلامی فراتر رود و جهان با جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی آشنا شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار، حامی رژیم صهیونیستی این غده سرطانی و مهلک است که طوفان الاقصی هیمنه پوشالی‌اش را از بین برد و موجب شکاف سیاسی در بین آمریکاو صهیونیسم شده است.

وی بیان کرد: عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی در حال شکل گرفتن بود که با طوفان‌الاقصی و ایستادگی جبهه مقاومت عادی‌سازی روابط کنار گذاشته شد. قرار بود رژیم صهیونیستی امنیت کشورهای عربی را حفظ کند و در مقابل آنان نیز امتیازاتی دهند، اما طوفان‌الاقصی خباثت آنان را آشکار ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان افزود: مومنان فرصت اندک باقیمانده تا پایان مهمانی خداوند را مغتنم بشمارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha