چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تمام حرکت های محور مقاومت برای نجات اسلام و مسلمین و نابودی رژیم صهیونیستی و حامیانش و بسترسازی برای ظهور مهدی آل محمد(ص) است و از آن طرف این شهدای محور مقاومت، شهید ظهور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در آیین بزرگداشت شهید محسن صداقت و شهدای راه قدس که در وحدتیه برگزار شد، اظهار داشت: مایه افتخار است که استان بوشهر در تاریخ همواره در فرهنگ مقاومت در برابر بیگانگان و سرافرازی در عرصه مبارزات سربلند بوده است و با شهادت شهید صداقت برگ زرین دیگری بر کتاب مقاومت این استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه تاریخ مبارزات ضداستعماری و ضد استکباری استان بوشهر فوق العاده باشکوه است، اضافه کرد: از سال ۹۲۰ هجری قمری قریب ۵۵۰ سال قبل که پرتغالی ها به استان بوشهر حمله کردند مقاومت در استان بوشهر شکل گرفت. انگلیس چهار بار به بوشهر حمله کرد که علما حکم به وجوب دفاع دادند و مردم عزیز حماسه مقاومت در این استان ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه علمای استان بوشهر در عراق و دیگر کشورهای اسلامی هم در برابر استکبار مقاومت را رقم زدند، گفت: شهید صداقت از این نسل است.

وی تاکید کرد: خط شهادت متاثر از دیانت و مقاومت در مقابل بیگانگان در استان بوشهر همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند یک فرهنگ است و شهدای حرم برخاسته از همان خط و شجره طیبه دیانت و مقاومت هستند که به اذن خداوند شکوفا می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید با شهادت خود بسیاری از عناوین و فضایل را تولید می کند، گفت: شهید با دادن حیات دنیوی حیات و شخصیت عرشی با تمام مزایای آن به دست می آورد.

وی با اشاره به اینکه شهید با شهادت خود افتخار خانوادگی ایجاد می‌کند، گفت: سومین چیزی که شهید با شهادتش ایجاد می کند، عزت دینی است همان گونه که حضرت سیدالشهدا(ع) با قیام و شهادتش به اسلام عزت داد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه شهید با شهادت خود عزت اسلامی و اقتدار ملی ایجاد می‌کند، یادآور شد: شهدا با شهادت خود اقتدار ملی برای مملکت ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست بین‌الملل فکر می کند با به شهادت رساندن شهدای محور مقاومت، محور مقاومت و ایران را تضعیف کرده است در حالی که این اشتباه بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم شهادتش موثر است، تصریح کرد: شهید سلیمانی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس از سردار سلیمانی خطرناک تر است به همین خاطر در سالگرد او این جنایات را انجام دادند؛ شهید سلیمانی تا زنده بود سردار بود اما با شهادتش به یک مکتب تبدیل شد.

وی افزود: شهدای بزرگوار کنسولگری ایران در دمشق مثل شهید صداقت و شهید زاهدی تا بودند سرداری در عرصه بودند اما با شهادتشان عزت و اقتدار ایجاد کردند و نیروهای محور مقاومت با قدرت بیشتری در صحنه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس یک رژیم جعلی است که در منطقه ایجاد شده و مثل کف و حبابی است که روی جو و رود زمزم این منطقه ایجاد شده است و یک روزی این حباب خواهد ترکید و از بین خواهد رفت و حرکت ناب اسلام محمدی می‌ماند.

وی ادامه داد: تمام حرکت های محور مقاومت برای نجات اسلام و مسلمین و نابودی رژیم صهیونیستی و حامیانش و بسترسازی برای ظهور مهدی آل محمد(ص) است و از آن طرف این شهدا، شهید ظهور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: رژیم اشغالگر قدس بداند با به شهادت رساندن این سرداران به مرگ محتوم خود نزدیک‌تر می‌شود و با شهادت جمعی از شهدای عزیز رزمندگان پرتوان دیگری در این مملکت به محور مقاومت اضافه خواهند شد که جای این عزیزان را خواهند گرفت.

وی بیان داشت: رژیم اشغالگر قدس در صحنه های نبرد مدام شکست می‌خورد، تنها راه چاره آن این است که حرکت‌های کور تروریستی ایجاد کند و زنان بی دفاع و کودکان و مردم بی دفاع و حمله به ساختمان ها و ترور در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha